Product was successfully added to your shopping cart.

Salgs - og leveringsbetingelser

VELKOMMEN HJEM til Bahne online shopping/p> Du finder her et udbud af vores lækre design- og brugskunstvarer. Shoppen opdateres løbende med nyheder, således at vi hele tiden overholder Bahnes koncept om at være de bedste udbydere inden for design og brugskunst

ONLINE KØB

Det er sikkert og enkelt at handle i Bahnes online-shop. Når du gennemfører en ordre på www.bahne.dk, vil du automatisk få tilsendt en ordrebekræftelse via e-mail. Når vi er klar til at afsende din vare, vil du modtage en email.

Sørg altid for at tjekke at du har oplyst din adresse korrekt og at du har skrevet din mailadresse korrekt. Hvis der er fejl i den oplyste mailadresse, vil du ikke modtage ordrebekræftelse og heller ikke mailen med Track and Trace nummer på din pakke.

Vi tager forbehold for tastefejl, prisfejl, udsolgte/udgåede varer og leveringssvigt fra vores leverandører.

Du kan altid finde de gældende salgs- og leveringsbetingelser på denne side.

BYTTESERVICE

Der er byttemærke på alle de varer, som du køber i Bahnes online-shop. Du kan derfor nemt bytte dine køb i vores fysiske butikker.

Varer der ikke tages retur:

Fødevarer og fordærvelige varer. Der vil derfor ikke være byttemærker på disse.

Møbler der tilpasses dine ønsker / speciel fremstilles (f.eks. stof til sofa, ben på spisebordsstol osv.):

Tages ikke retur Det ikke muligt at fortryde købet efter levering af det bestilte. Det er ikke muligt at afbestille eller annullere sin ordre senere end 2 dage efter den er afgivet på bahne.dk

Har du valgt at få sendt varen som en gave til en tredje person, så kan gavemodtageren ligeledes nemt bytte varen i en af vores mange Bahne butikker.

Der er naturligvis også byttemærke på julegaver.

Se vores retur og bytteregler her

REKLAMATION

Er der tale om fejl eller mangler ved varen kan du klage til Bahne på mail eller telefon. Find information her. Du har 2 års reklamationsret fra den dag varen er modtaget. Husk at gemme din kvittering.

Du er velkommen til at få det hele klaret i en af vores mange butikker over hele landet, men du kan også vælge at returnere varen til os på denne adresse:

Prime Cargo
Nordager 28, Terminal 3
6000 Kolding
Att.: Bahne Webshop  

Når der er tale om fejl og mangler refunderer vi naturligvis portoen, såfremt reklamationen er berettiget.

Det er dog en forudsætning, at disse fejl eller mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi forbeholder os ret til at afhjælpe en mangel/erstatte med en ubeskadiget vare frem for at betale købssummen tilbage. Dvs. din vare bliver repareret, eller du får en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over, såfremt din reklamation er berettiget.

FORTRYDELSESRET

 Ifølge dansk lovgivning har du altid 14 dages returret fra modtagelsen af varen.  Men vi tilbyder dig 30 dages fortrydelsesret på brugskunst og 14 dages fortrydelsesret på tøj og accessories. 

Fortrydelsesretten forudsætter dog, at varen returneres i samme stand og mængde som ved modtagelsen. Alle prismærker og mærkater skal være ubrudt. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.

Når du returnerer din vare med posten, kan du evt. genbruge emballagen, som du har modtaget dit indkøb i. Du bedes vedlægge den medfølgende returseddel og notere hvorfor købet returneres, om du ønsker at bytte varen eller om du ønsker pengene indbetalt på din konto. Hvis du vælger det sidste, så husk at notere dit kontonummer. Vælger du at anvende den vedlagte returseddel, fratrækkes der 25 DKK for fragt i det beløb du skal have tilbage. Vælger du selv at betale for returfragten skal du vedlægge retursedlen i udfyldt stand.

Vi returnerer dit tilgodehavende, så snart vi har modtaget din vare og kontrolleret, at varen lever op til betingelserne for fortrydelsesretten. Du kan naturligvis ikke få mere udbetalt, end der står på fakturaen.

Hvis du har fortrudt dit køb, eller skal du have din vare byttet, skal du selv betale for returfragten og evt. fremsendelse af ny vare. Alternativt kan du altid bytte i en af vores mange Bahne butikker over hele landet. Her kan du bytte til en anden vare eller få et tilgodebevis. Medbring blot din faktura, som du modtog på mail. Varer sendt til os pr. efterkrav vil ikke blive modtaget.

Returadresse:

Prime Cargo
Nordager 28, Terminal 3
6000 Kolding
Att.: Bahne Webshop

Varer der ikke tages retur:

Fødevarer og fordærvelige varer. Der vil derfor ikke være byttemærker på disse.

Møbler der tilpasses dine ønsker / speciel fremstilles (f.eks. stof til sofa, ben på spisebordsstol osv):

      • Tages ikke retur
      • Det ikke muligt at fortryde købet efter levering af det bestilte.
      • Det er ikke muligt at afbestille eller annullere din ordre senere end 2 dage efter den er afgivet på bahne.dk

Har du spørgsmål vedrørende din ordre eller bytte/retur-muligheder, er du velkommen til kontakte os:
Mail: shop@bahne.dk eller Tlf.: 38 40 50 01

BESKADIGET PAKKE

Er din pakke beskadiget ved levering skal der reklameres til Bahne Kundeservice. Ved synlig beskadigelse bedes du nægte modtagelse. Er pakken allerede modtaget, skal der reklameres hurtigst muligt og gerne samme dag. Husk at modtage med FORBEHOLD. Kontakt Bahnes kundeservice på shop@bahne.dk - så hjælper vi med reklamationsbehandlingen.

ANSVARSBEGRÆNSNING

Der tages forbehold for prisstigninger, afgiftsændringer, valutaændringer, udsolgte/udgåede varer og tastefejl.

LOVVALG OG VÆRNETING

Enhver tvist afgøres efter dansk ret ved de almindelige domstole.