• Gratis levering til butik
  • Byt i alle vores butikker
  • Levering indenfor 1-3 hverdage

 Find butik og åbningstider

MENU

Handelsbetingelser

VELKOMMEN HJEM til Bahne online shopping. Her finder du et stort udbud af vores lækre design, brugskunst og modevarer. Shoppen opdateres løbende med nyheder, således at vi hele tiden overholder Bahnes koncept om at være de bedste udbydere inden for design, brugskunst og mode.

ONLINE KØB

Det er sikkert og simpelt at handle i Bahnes onlineshop. Når du gennemfører en ordre på www.bahne.dk, vil du automatisk få tilsendt en ordrebekræftelse via e-mail. Når vi er klar til at afsende din vare, vil du modtage en email.

Sørg altid for at tjekke at du har oplyst din adresse korrekt, og at du har skrevet din mailadresse korrekt. Hvis der er fejl i den oplyste mailadresse, vil du ikke modtage en ordrebekræftelse og ej heller mailen med Track and Trace nummer på din pakke.

Vi tager forbehold for tastefejl, prisfejl, udsolgte/udgåede varer og leveringssvigt fra vores leverandører.

Du kan altid finde de gældende salgs- og leveringsbetingelser på denne side.

BYTTESERVICE

Der er byttemærke på alle de varer, som du køber på Bahnes onlineshop, hvorfor du altid nemt kan bytte eller returnere dit køb i vores fysiske butikker.

Varer der ikke ombyttes:

- Fødevarer og fordærvelige varer. Der vil derfor ikke være byttemærker på disse.

- Møbler der tilpasses dine ønsker/special fremstilles (f.eks. stof til sofa, ben på spisebordsstol mm.)

Det er ikke muligt at fortryde købet efter levering af dette. Det er ikke muligt at afbestille eller annullere sin ordre senere end 2 dage efter den er afgivet på bahne.dk.

Har du valgt at få sendt varen som en gave til en tredje person, så kan gavemodtageren ligeledes nemt bytte varen i en af vores mange Bahne butikker. Der er naturligvis også byttemærke på julegaver.

Se vores retur og bytteregler her.

REKLAMATION

Er der fejl eller mangler ved varen, kan du kontakte Bahne på mail eller telefon. Find kontaktinformation her. Du har 2 års reklamationsret fra den dag varen er modtaget. Husk at gemme din kvittering.

Du er velkommen til at få det hele klaret i en af vores mange butikker over hele landet, men du kan også vælge at returnere varen til os.

Er der tale om fejl og mangler, refunderer vi naturligvis portoen, såfremt reklamationen er berettiget.

Det er dog en forudsætning, at disse fejl eller mangler ikke er opstået som følge af fejlagtigt brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere indenfor rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi forbeholder os ret til at afhjælpe en mangel/erstatte med en ubeskadiget vare frem for at betale købssummen tilbage. Dvs. din vare bliver repareret, eller du får en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over, såfremt din reklamation er berettiget.

FORTRYDELSESRET

 Ifølge dansk lovgivning har du altid 14 dages returret fra modtagelsen af varen, men vi tilbyder dig 30 dages fortrydelsesret på brugskunst og 14 dages fortrydelsesret på mode og accessories. 

Fortrydelsesretten forudsætter dog, at varen returneres i samme stand og mængde som ved modtagelsen. Alle prismærker og mærkater skal forblive ubrudt. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.

Når du returnerer din vare med posten, kan du evt. genbruge emballagen, som du har modtaget dit køb i. Du bedes vedlægge den medfølgende returseddel og notere hvorfor købet returneres samt om du ønsker at ombytte varen. Ønsker du pengene retur, bliver de indbetalt på samme betalingskort, som blev anvendt ved købet. Vælger du at anvende den vedlagte GLS returlabel, fratrækkes der 25 DKK for fragt i det beløb du skal have refunderet. Vælger du selv at betale for returfragten, skal du vedlægge retursedlen i udfyldt stand. Vi gør opmærksom på, at vi kun kan modtage returpakker sendt med GLS.

Vi returnerer dit tilgodehavende, så snart vi har modtaget din vare og kontrolleret, at varen lever op til betingelserne for fortrydelsesretten. Du kan naturligvis ikke få mere udbetalt, end der står på fakturaen.

Hvis du har fortrudt dit køb, eller ønsker din vare ombyttet, skal du selv betale for returfragten og evt. fremsendelse af ny vare. Du er altid velkommen til at returnere eller bytte din vare i en af vores mange Bahne butikker over hele landet. Du skal blot medbringe din faktura, som du modtog per mail.

Varer sendt til os pr. efterkrav vil ikke blive modtaget.

Returadresse:

Prime Cargo
Nordager 28, Terminal 3
6000 Kolding
Att.: Bahne Webshop

Varer der ikke tages retur:

- Fødevarer og fordærvelige varer.

- Møbler der tilpasses dine ønsker/special fremstilles (f.eks. stof til sofa, ben på spisebordsstol mm.):

  • Tages ikke retur
  • Det er ikke muligt at fortryde købet efter levering af det bestilte
  • Det er ikke muligt at afbestille eller annullere din ordre senere end 2 dage efter den er afgivet på bahne.dk

Har du spørgsmål vedrørende din ordre eller bytte/retur-muligheder, er du velkommen til kontakte os:

Mail: [email protected] 
Tlf.: 38 40 50 01

BESKADIGET PAKKE

Er din pakke beskadiget ved levering skal der reklameres til Bahne Kundeservice. Ved synlig beskadigelse bedes du nægte modtagelse. Er pakken allerede modtaget, skal der reklameres hurtigst muligt og gerne samme dag. Husk at modtage med FORBEHOLD.

Kontakt Bahnes kundeservice[email protected] - så hjælper vi med reklamationsbehandlingen.

ANSVARSBEGRÆNSNING

Der tages forbehold for prisstigninger, afgiftsændringer, valutaændringer, udsolgte/udgåede varer og tastefejl.

LOVVALG OG VÆRNETING

Enhver tvist afgøres efter dansk ret ved de almindelige domstole.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til [email protected].

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. En af betingelserne er, at du skal have rettet henvendelse til den erhvervsdrivende, inden du går videre med sagen:

Forbrugerklagenævnet
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35
2500 Valby
Telefon: 41 71 50 00
www.kfst.dk

Generelle oplysninger

Bahne Sørensen A/S
Aktieselskab
CVR. nr. 10166896
Nytorv 9B 1 mf. 4200 Slagelse
Etb. 1965

Bahne Online
Fisketorvet, Kalvebod Brygge 59 1560 København V
E-mail: [email protected]
Telefon: 38 40 50 01