0item(s)

Din indkøbskurv er tom.

Product was successfully added to your shopping cart.

HER PÅ SIDEN HAR VI SAMLET EN LANG RÆKKE SPØRGSMÅL SOM OFTE BLIVER STILLET

Jeg har ikke modtaget nogen ordrebekræftelse pr. email - er ordren gået rigtigt igennem?

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, er det en god ide at tjekke, om e-mailen er havnet i din mappe med uønsket post. Er det ikke tilfældet, er du velkommen til at kontakte os på shop@bahne.dk. Kan jeg bytte de varer, jeg køber? Har du købt en gave på www.bahne.dk, kan varen byttes i alle 19 Bahne-butikker over hele landet. Der er også landsdækkende bytteservice, hvis du har købt din vare i en af vores fysiske butikker. Se en oversigt over vores butikker her: Du kan også returnere varen hvis du anvender den returseddel der er vedlagt din pakke. Anvend gerne posen eller kassen, som du har modtaget dine varer i. Husk at angive årsagen til din returnering på den medfølgende returseddel.  Vær opmærksom på at du selv betaler returfragten hvis der er tale om fortrydelse af dit køb.

Der er specielle bytteregler for køb af møbler se dem her

Hvor lang byttefrist har jeg?

Byttefristen på boligtilbehør er 30 dage. På modetøj, børnetøj og accessories er byttefristen 14 dage. Dette forudsætter, at varen er ubrugt og i original emballage. Ønsker du at få pengene udbetalt, så gør vi naturligvis også dette ved forevisning af faktura/bon. 

Skal jeg betale fragt?

Fragtgebyr oversigt:

- Ordrer tillægges fragtgebyr på 45,00 DKK ved levering til private adresser

- Ordrer tillægges fragtgebyr på 25,00 DKK ved afhentning på udleveringsstedr

- Ordrer tillægges fragtgebyr på 30,00 DKK ved levering til arbejdsplads / firma

- Ordrer med levering til lande i EU tillægges fragt på kr. 200,00 DKK.r

- Ordrer med levering til lande uden for EU tillægges fragt på 300,00 DKKr

- Ordrer tillægges fragtgebyr på 200 DKK ved levering til Færøerne

- Ved levering af møbler tillægges fragtgebyr på 350 DKK, medmindre andet er angivet på selve varenr

Der leveres ikke møbler til udlandet

Afhentning i butik:

Bor du i nærheden af en Bahne butik, kan du også vælge at afhente dine bestilte varer i butikken – fragtfrit! Læs mere om at hente varer i Bahne butikker her

Der er en fejl ved varen - hvad gør jeg?

Er der tale om fejl eller mangler ved varen, bytter vi naturligvis til en anden vare. Du er velkommen til at få det hele klaret i butikken, men du kan også vælge at sende varen retur til os. Inden returnering, bedes du kontakte Bahne kundeservice (mail: shop@bahne.dk eller Tlf: 3840 5001). Når der er tale om fejl og mangler, refunderer vi naturligvis portoen. Den defekte vare returneres efter forudgående aftale med Bahne Kundeservice til: Prime Cargo Nordager 28, terminal 3 6000 Kolding Att.: Bahne Webshop

Hvornår kan jeg forvente at min bestilling bliver leveret?

Som regel tager det ikke mere end 1-3 hverdage, inden dine varer når frem. Op til jul har vi ekstra travlt, og anbefaler derfor, at du bestiller dine julegaver i god tid.

Møbler levering og betingelser

Møbler der tilpasses dine ønsker / speciel fremstilles (f.eks. stof til sofa, ben på spisebordsstol osv):

Tages ikke retur

Det ikke muligt at fortryde købet efter levering af det bestilte.

Det er ikke muligt at afbestille eller annullere din ordre senere end 2 dage efter den er afgivet på bahne.dk

Har du spørgsmål vedrørende din ordre eller bytte/retur-muligheder, er du velkommen til kontakte os:
Mail: shop@bahne.dk eller Tlf.: 38 40 50 01

Ved levering af møbler tillægges fragtgebyr på 350 DKK, medmindre andet er angivet på selve varen

Der leveres ikke møbler til udlandet.

Hvor kan jeg få mine varer sendt hen?

Uanset hvor i verden din gave skal sendes til, hjælper vi gerne med forsendelse, emballering og udfyldelse af diverse tolddokumenter. Se fragtpriser her  

Kan jeg få momsrefundering?

Vi er naturligvis behjælpelig med Tax Free momsrefundering, hvis det er aktuelt.

Er der prisforskel?

Priserne i vores onlineshop er de samme som dem, du finder i forretningerne. Er der et tilbud i butikken – gælder det også online. Dog kan der være enkelte tilbud, som en butik specielt har indkøbt, og tilbuddet gælder derfor kun i den pågældende butik. Ligeledes kan der en gang imellem være et godt tilbud online, som kun gælder online, og Bahnes forretninger er i sådanne tilfælde ikke forpligtet til at tilbyde samme priser som online.

Gavekort - hvor kan det bruges og hvor lang tid er det gyldigt?

I Bahne-butikkerne og online kan du købe gavekort, som er flot emballeret og indpakket. Gavekortet kan både benyttes i alle 19 Bahne-butikker og online. Bahnes gavekort er gyldig i 3 år og er en god gaveidé, når du ikke lige ved, hvad du skal give, eller når du blot vil give modtageren frit valg. Køb gavekortet nemt og bekvemt her på webshoppen. Gavekortet kan sendes hjem til dig eller leveres direkte til gavemodtageren. Køb gavekortet her

Personal Shopper

Mangler du hjælp til at finde din personlige stil eller hjælp til at opdatere din garderobe? Bahnes fantastisk dygtige modepiger står klar til at hjælpe dig med gode råd og vejledning, så du finder lige nøjagtig de mærker, modeller og farver, som passer til dig. Book din personal shopper her.