• Gratis levering til butik
  • Byt i alle vores butikker
  • Levering indenfor 1-3 hverdage

 Find butik og åbningstider

MENU

FAQ

Jeg har ikke modtaget en bestillingsbekræftelse pr. e-mail – er min ordre afgivet korrekt?

Hvis ikke du har modtaget en e-mail med en bekræftelse på modtagelse af din ordre såvel som en bindende ordrebekræftelse, er det en god ide at tjekke, om den er havnet i din mappe med reklamepost eller uønsket post. Er dette ikke tilfældet er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Du bedes venligst have dit ordrenummer klar, inden du kontakter kundeservice telefonisk. Desuden anbefaler vi, at du tjekker, om du har angivet korrekt e-mailadresse, da fejl i denne ofte resulterer i manglende e-mails fra vores system.

Bahne Kundeservice

Mandag – Fredag Kl. 09.00 – 16.00
Telefon: 38 40 50 01
Mail: [email protected]

Kan jeg bytte de varer, som jeg købt?

Har du købt en vare online på Bahne.dk kan du returnere din vare i en af vores 20 Bahne butikker eller sende den retur til os. Du skal blot udfylde den vedlagte returseddel, påsætte den vedlagte returlabel og aflevere pakken i en GLS pakkeshop. Vi anbefaler, at du anvender den emballage, du modtog dine varer i. Vær opmærksom på, at du selv betaler for returfragt på 25 DKK, hvis du vælger at benytte vores returlabel. Beløbet bliver fratrukket ved refunderingen af købsbeløbet.

Hvor lang byttefrist har jeg?

Hos Bahne tilbyder vi 30 dages fuld returret på boligvarer og 14 dages fuld returret på mode og accessories. Dette forudsætter, at varen er ubrugt og i original emballage med alle brandtags intakte.

Ønsker du at få pengene retur for din vare ydes dette mod forevisning af faktura eller bon. Vær dog opmærksom på, at der under udsalg vil andre regler gældende i vores butikker. Vi henviser derfor til personalet, som kan være behjælpelig herom.

Skal jeg selv betale fragt?

Der pålægges et fragtgebyr på alle ordrer, men det er altid gratis at få leveret din pakke til en af vores 20 Bahne butikker. 

Levering til privatadresse: 45 DKK
Levering til firmaadresse: 30 DKK
GLS Pakkeshop: 25 DKK
Afhentning i butik: Gratis
Levering af møbler: 350 DKK
Levering til resten af Europa: 200 DKK

Der leveres ikke til lande udenfor EU, Norge og Færøerne.

Vær opmærksom på at bestillingsvarer og møbler bliver leveret med en fragtmand, hvorfor det ikke er muligt at vælge bestemte leveringsdatoer og steder. Du vil i stedet blive kontaktet af en fragtmand, som laver en aftale omkring levering.

Kan jeg hente mine varer i en af jeres butikker?

Bor du i nærheden af en vores butikker kan du vælge at afhente din pakke her fragtfrit. Ved afhentning i butik skal du blot fremvise dit ordrenummer samt gyldigt ID.

Hvis du har valgt afhentning i butik, er det ikke muligt at afhente varen samme dag som ordren er lagt, da alle varer købt på Bahne.dk afsendes fra vores lager.

Der er en fejl ved varen – hvad gør jeg?

Hvis der mod forventning skulle være fejl, mangler eller skader på dine varer ved modtagelse bedes du kontakte vores kundeservice og aftale nærmere, så bytter vi naturligvis til en anden vare. Når der er tale om fejl, mangler eller skader, refunderer vi portoen. Det er også muligt at få ombyttet vare i en af vores butikker.

Hvornår kan jeg forvente at min bestilling bliver leveret?

Din bestilling afsendes generelt hurtigst muligt og senest inden for 1-3 hverdage. Når din ordre er behandlet modtager du en e-mail med din ordrebekræftelse, faktura samt Track & Trace nummer, så du kan følge din pakke.

I spidsbelastede perioder som jul, udsalg eller lignende kan der forekomme længere leveringstid.

Vi leverer ikke varer ud på lørdage, søndage og helligdage.

Kan jeg returnere specialfremstillede møbler?

Møbler, der specialfremstilles, tages ikke retur, ej heller muligt at fortryde købet efter levering af den bestilte vare. Det er heller ikke muligt at afbestille eller annullere din ordre senere end 2 dage efter at du har modtaget et forventet leveringstidspunkt fra vores kundeservice.

Er der prisforskel?

Priserne på Bahne.dk matcher priserne i alle vores butikker; dog kan der være enkelte tilbud, som er specielt indkøbt til en butik, hvorfor dette tilbud kun gør sig gældende i den pågældende butik.

Hvor lang tid er gavekort gyldigt, og hvor kan det bruges?

Du kan købe et gavekort pakket flot ind i alle vores 20 Bahne butikker såvel som på Bahne.dk. Det kan sendes hjem til dig eller direkte til gavemodtageren.

Gavekortet er gyldigt i 3 år fra udstedelsesdatoen.