LAGERFLYT
FAQ
Grundet lagerflyt er det ikke muligt at bestille varer med levering fra d. 5. maj t.o.m. d. 23. maj. Find de oftest stillede spørgsmål og få svar her.
Shopping på Bahne.dk
Grundet lagerflyt er det ikke muligt at bestille varer på Bahne.dk med levering fra d. 5. maj t.o.m. d. 23. maj.
Du kan dog altid benytte Click & Collect og afhente dine varer hos din lokale Bahne. Læs alt om Click & Collect her.
Køb af bestillingsvarer fra fjernlager er dog stadig muligt. Hvis varen er tilgængelig for bestilling på Bahne.dk, vil det fremgå under den enkelte produktside.
Du kan stadig købe og benytte gavekort på Bahne.dk.
Gavekortet er gyldigt i 3 år fra udstedelsesdatoen.
Click & Collect
Læs alt om Click & Collect her.
Køb og betal online, afhent i butikken samme dag.
Du kan købe en eller flere varer til afhentning indenfor 2 timer i en Bahne butik nær dig. På den enkelte vareside kan du se hvorvidt varen er tilgængelig som Click & Collect i en eller flere butikker. Du benytter funktionen ved at vælge “Click & Collect”, hvorefter varen placeres i din kurv. Når du går videre til checkout er det her muligt at vælge hvilken butik du ønsker at afhente varen i.
Når du køber en vare via Click & Collect, gennemfører du en betaling som en almindelig ordre, så beløbet reserveres hos dig. Pengene vil først blive trukket, når ordren afhentes i butikken.
Sådan gør du:
- Find dine ønskede varer, tjek eventuelt om varen er på lager i butikken på produktsiden.
- Læg dine varer i kurven
- Gå til kassen og vælg ”Afhent” som leveringsmulighed i kassen
- Gå til betaling og gennemfør denne (beløbet trækkes først når varen afhentes)
- Når din ordre er klar til afhentning i butikken, modtager du en mail
- Oplys dit ordrenummer/navn når du afhenter varen i butik
Når du modtager en ordrebekræftelse, vil du indenfor 2 timer i butikkens åbningstid modtage en bekræftelse på mail og SMS om at din ordre er klar til afhentning.
Ordren kan herefter afhentes indenfor 2 dage i butikkens åbningstid, hvorefter købet vil blive annulleret og reservationen af beløbet ophæves. Du er altid velkommen til at placere en ny ordre.
I spidsbelastede perioder som jul, udsalg eller lignende kan der forekomme længere leveringstid. Vi oplyser altid, såfremt der opleves forlænget leveringstid.
Varen er klar indenfor 2 timer i butikkens åbningstid fra du modtager en bekræftelse om at din ordre er klar til afhentning.
Ordren kan herefter afhentes indenfor 2 dage i butikkens åbningstid, hvorefter købet vil blive annulleret og reservationen af beløbet ophæves. Du er altid velkommen til at placere en ny ordre.
Retur
Det er ikke muligt at få tilsendt returdokumenter mellem d. 5. maj og d. 23. maj. Vii henviser derfor til vores butikker, som kan hjælpe med returneringer.
Varer købt på Bahne.dk før 5. maj må ikke returneres uden forudgående aftale. Her bedes du kontakte vores kundeservice eller returnere din ordre i din lokale Bahne butik. Bemærk at der kan være forsinkelser på behandling af reklamationer online.
Du kan altid returnere eller bytte varer købt på Bahne.dk i en af vores 23 butikker. Ønsker du at bytte din varer til en anden, skal der være byttemærke på. Ved udbetaling af penge skal bon eller faktura altid fremvises. Varer som skal returneres, skal være i original emballage og med eventuelle brandtags.
Når du handler på Bahnes webshop har du 30 dages fortrydelsesret på boligvarer og 14 dages fortrydelsesret på mode og accessories.
Når du handler i Bahnes butikker har du 30 dages retur- og bytteret på boligvarer og 14 dage på mode og accessories mod forevisning af bon og
byttemærke med nedenstående undtagelser eller begrænsninger. Ved udbetaling af penge, skal bon fremvises.
Returretten er betinget af, at varen returneres ubrugt i original emballage og med
eventuelle brandtags. Emballagen må åbnes, men ikke ødelægges.
Der ydes ikke returret på fødevarer og andre fordærvelige
varer, samt specialfremstillede møbler.
Ved ordrer med bestillingsvarer er det ikke muligt at afbestille eller annullere din ordre senere end 2 dage efter at du har modtaget et forventet leveringstidspunkt fra vores kundeservice.
Vær opmærksom på, at der under udsalg vil gælde andre regler i vores butikker. Find mere information her
Reklamationer
Hvis der mod forventning skulle være fejl, mangler eller skader på dine varer ved modtagelse bedes du kontakte Bahne webshop kundeservice (tlf: 38405001 / e-mail: shop@bahne.dk) og aftale, hvad du skal gøre. Ved alle henvendelser bedes du oplyse dit ordrenummer. Reklamationer bør ikke returneres uden forudgående aftale med Bahne kundeservice.
Lagerbeholdning
På Bahne.dk kan du finde oplysninger om varens lagerstatus i butikkerne. Bemærk at lagerstatus er vejledende. Hvis du laver en Click & Collect ordrer, er bestillingen først gældende, når du modtager en bekræftelse på, at butikken har varen tilgængelig.
Du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice, som kan hjælpe med at kontakte den pågældende butik for en eventuel reservation.
Kontakt kundeservice
Fik du ikke svar på dine spørgsmål?
Mandag – fredag: kl. 09.00 – 16.00
Mail: shop@bahne.dk
Telefon: 38 40 50 01